Category: News

07
Oct

Internet & Mobile World 2015


I’m on my way towards what is praised to be THE event of this autumn in Bucharest in the mighty area of digital – the Internet and Mobile World 2015.

Continue Reading..

25
Sep

Ghidul participantului la Parada Mămici pe Biciclete

SPONSORI NOI FB COVER 

  1. Vă rugăm să vă adaptați ținuta în funcție de vreme: protecție solară, în caz de caniculă, și pelerine, în caz de ploaie. Nu uitați să aveți apă la voi pentru hidratare.
  2. Înscrierea este gratuită și se face la cortul GIANT, amplasat la intrarea Charles de Gaulle, din parcul Herăstrău, începand cu ora 14:00. La înscriere, participantele vor primi câte o brățară cu numărul de participare.
  3. Vă invităm să vă înscrieți în avans, utilizând formularul online, pentru a avita aglomerarea la punctul de înregistrare în ziua evenimentului.
  4. Brățările pentru copii vor include numărul de telefon al parintelui copilului.
  5. Între orele 14:00-15:00 vor avea loc activități recreative pentru copii, cu actori profesioniști, în fața statuii.
  6. Plecarea pe bicicletă în traseul paradei va fi la ora 15:00.
  7. Turul se va desfășura în pluton, numai pe pistele de biciclete, pe următorul traseu: Intrarea Charles de Gaulle – Arcul de Triumf – Aleea Michael Jackson – B-dul Beijing – B-dul Aviatorilor – Intrarea Charles de Gaulle – Cafeneaua Tete-a-Tete.
  8. Plutonul de bicicliști va fi încadrat de voluntari, cărora vă rugăm să le urmați indicațiile, pentru a evita coliziuni sau dezorganizarea plutonului.
  9. Pe traseu, vă rugăm să nu ieșiți din pluton, să țineți copiii cu care veniți aprope de dvs. și să aveți grijă de ei.
  10. Se va circula cu o viteză redusă (5-8 km/h), pentru siguranța participanților și a copiilor ce vor fi prezenți în pluton.
  11. La anumite puncte de pe traseu se va face regrupare. Vă rugăm să aveți răbdare să ajungă și copiii de pe triciclete. 🙂
  12. La punctul de finish, Cafeneaua Tete-a-Tete, Adevărații VeloPrieteni vor prelua bicicletele pentru a le parca în siguranță. Vă rugăm, mai întâi să duceți bicicletele în parcare (în spatele cafenelei) și, apoi, să intrați în incinta localului.
  13. În cafenea, va fi disponibil un număr limitat de locuri pe scaune, pentru a fi loc pentru desfășurarea activităților dedicate copiilor.
  14. Participarea la tombola de la finalul programului se va face pe baza numărului de concurs înscris pe brătara de înscriere.
  15. Câștigătorii sunt rugați să rămână la masa de lângă scenă pentru a semna procesele verbale de primire a premiilor.
  16. În funcție de numărul participanților la eveniment, la Cafeneaua Tete-a-Tete vă rugăm să aveți răbdare pentru a fi serviți de personal.

 

Vă așteptăm cu drag!

23
Sep

Itsy Bitsy reinventat

Cu mare bucurie vi-i arătăm pe Itsy și Bitsy, cei doi protagoniști ai singurului radio din România pentru părinți și copii, acum în haine noi nouțe, ca de început de an școlar!

ItsyBitsyNeata_profilContinue Reading..

19
Sep

Concurs: Cea mai chic mamică pe bicicletă

Invitatia Marrionnaud catre mamicile pe biciclete sa fie chic.

Pe 26 septembrie, pedalăm pentru un oraș mai verde cu mămici cochete pe biciclete.

Marionnaud Romania oferă opt ședințe gratuite de machiaj mămicilor care vor să arate că mersul pe bicicletă este un mod aparte de manifestare a feminității.

Pentru a primi o nota de chic marcă Marionnaud în ziua evenimentului, sunteți invitate sa participați la concursul desfășurat pe Facebook, unde iată ce trebuie să faceți:

  1. Vă înscrieți pe formularul de participare la paradă: https://goo.gl/eIKo7P
  2. Dați share, ca postare publică, la vizualul concursului pe pagina personală de Facebook
  3. Dați tag, în comentariu, unei mămici pe care o invitați să participe la parada Mămici pe biciclete

Prin tragere la sorti (random.org), în perioada 24-25 septembrie, vom alege 8 mămici care vor primi câte una dintre sedințele de make-up gratuite.

Vă invităm să consultați Regulamentul actualizat al concursului pentru mai multe detalii.

Mult succes și eleganță!

19
Sep

Mămică = hero, Mămică pe bicicletă = super hero

 

Adela luptă de opt ani pentru ca fiul ei, Davis, diagnosticat cu boala incurabilă Dravet, un sindrom rar de epilepsie, să trăiască. În prezent, el trăiește din ce în ce mai bine, merge la școală, râde, știe chiar să meargă pe bicicletă. Datorită mamei lui, care face tot ce se poate pentru el. Și mereu găsește resurse încât să se poată ceva mai mult.

Face awareness prin zeci de evenimente despre boală, duce lobby pentru drepturi, cercetează terapii și tratamente noi. Recent, a scos o carte de nutriție cu o dietă specială, iar azi… a învățat să meargă pe bicicletă!

Suntem fericite că a acceptat să participe la evenimentul nostru Mămici pe Biciclete, Continue Reading..

14
Sep
08
Sep

Căutăm voluntari pentru evenimentul anului în leadership: Robin Sharma la București

[2015.09.07] Robin Sharma - banner voluntari 1200x628

Robin Sharma, unul dintre cei mai respectati consultanți despre leadership din lume, din ale cărui cunoștințe și activitate se inspiră milioane de oameni global, va fi pe 15 septembrie la Alexander Hotel din București, ca să deschidă minți și căi spre succes, la singurul său eveniment public live din Europa.

Veți avea ocazia să-l ascultați for free pe guru-ul conceptului de Leadership 2.0 și să primiți câte o carte dintre cele 15 best seller-uri globale scrise de el. În ziua evenimentului aveți micul dejun și prânzul asigurate.

Ce trebuie să faceți?

Voluntariatul la eveniment presupune activități de comunicare, de interacțiune directă cu participanții la eveniment, și de logistică, pentru a asigura o bună desfășurare a evenimentului și o experiență de excepție pentru participanți.

Este nevoie de prezența voastră miercuri la repetiție (15.00-18.00) și joi la eveniment (06.30 -17.30).

Cum deveniți voluntari?

Completați formularul de înscriere cât mai repede, pentru că locurile sunt limitate!

Vă așteptăm aplicațiile!

 

16
Jul

Creativity as State of Mind

how-to-improve-your-creativity-infographic

Source: http://podjam.tv/2015/06/11/8-dos-and-donts-to-help-improve-your-creativity-infographic/

23
Jun

Dansăm, ne distrăm, dar gunoiul unde îl aruncăm?

MAINOI este pentru al doilea an consecutiv coordonator al programului ECO de la Electric Castle Festival, iar cea mai mare victorie de la această ediție este faptul că am reușit să implementăm sistemul de colectare selectivă a deșeurilor.

Adevărata victorie va fi, totuși, la final, când sperăm să raportăm tone de deșeuri pe care le-am dat spre reciclare cu ajutorul vostru, bineînțeles.

Avem trei tipuri de containere puse la dispoziție de EcoRom Ambalaje, galben pentru metal și plastic, albastru pentru hârtie și carton, negru pentru restul deșeurilor.

Acestea vor fi plasate în tot festivalul, dar și în camping. Apropo de camping, având în vedere că anul acesta o să aveți voie să intrați cu mâncare și băutură, OTI s-a gândit să vă ajute să nu aruncați aiurea resturile rămase, așa că ne-au oferit 20 000 de saci de gunoi de cea mai bună calitate, pe care voluntarii ECO vor avea grijă să vi-i împartă. Dacă nu dați de ei, îi găsiți cu siguranță la ECO spot-ul amplasat la intrarea în camping.

E important să goliți recipientele și să le turtiți înainte să le aruncați.

Stați cu ochii pe  bulinele colorate.

Stați cu ochii pe bulinele colorate.

 

Aș vrea să lămuresc și un mit, și anume că în România nu se face colectare selectivă. Continue Reading..

13
Jun

Outlook

Outlook Festival – 2 – 6 Septembrie 2015

outlook

MAINOI a obținut un super deal pentru intrare la cel mai tare festival de muzică underground din Croația: Outlook bilet standard de festival, de patru zile, pentru 70€ (+booking fee) în loc de 190€.

Outlook este cel mai mare festival al culturii soundsystem-urilor din Europa, reunind cele mai sonore nume ale vibrantelor și avant-agardistelor scene de dans și muzică underground.

Timp de patru zile la sfârșitul verii, festivalul răsună puternic într-o fort abandonat cocoțat deasupra Mării Adriatice, pe o plajă de la o aruncătură de băț de orașul Pula din Croația.

landscape

Când vorbim despre muzica bass, vorbim de lucruri serioase. Nu ne referim la versiunea comercială, de joasă speță, vândută în prezent copiilor. Ne referim la muzica ringurilor de dans underground, fie că este house, techno, dubstep, reggae, dub, HipHop, garage, grime, electronică etc.

Apropiindu-se acum cu pași repezi de cea de-a opta ediție, Outlook a crescut rapid și evoluează, în continuare, puternic de la un an la altul. Oricine care a intrat în universal bass-ului de la ultimele 7 ediții ale festivalului Outlook poate spune cât de uimitor a fost vibe-ul, cat de cool a fost muzica, ce faini au fost oamenii și cât de facinant este locul în care se desfășoară evenimentul.

Biletele de festival includ patru zile de muzică și vă oferă acces la site-ul festivalului, inclusiv la Fort și la scena din Port. Acestea au preț special redus pentru România la 70 EUR (+booking fee) și pot fi achiziționate de aici: http://bit.ly/1IEEWYv

Concertul de deschidere din Amfiteatrul Roman vechi de 2000 de ani

Concertul de deschidere, de miercuri, 02 septembrie, are loc în Amfiteatrul Roman, vechi de 2000 de ani, din orașul Pula, și va fi garant una dintre cele mai frumoase experiențe muzicale, a carei atmosferă poate fi cuprinsă doar cu simțurile, iar nu exprimată în cuvinte. Datorită capacității limitate a amfiteatrului, biletele pentru concertul de deschidere se cumpără separat.

Amph-Large

amphitheatre                        The Roman Amphiteater. Photo by Dan Medhurst

În plus, petrecerile organizate pe barcă sunt un must al festivalului, pe cât de eclectice muzical, pe atât de încântătoare vizual, în navigarea lină pe o Adriatică albastru-pur. Vedeți ce vă place aici: http://www.outlookfestival.com/tickets/boat-parties/

Mai multe detalii pe site-ul festivalului: http://www.outlookfestival.com/

Line-up complet: http://www.outlookfestival.com/lineup/